Kosara tartalma:



FIGYELEM! A Megrendelés gombra kattintva honlapunk középső részén választhat szállítási módot!






Szabó Endre e. v.
7720 Pécsvárad, Kossuth L. u. 8.
Tel.: 06-72/465-589; 20/925-4427
Nyitva: H - Cs: 18-19h,
P: 17-19h, Szo: 9-12h

E-mail: rendeles@t-comp.hu

Márkás pendrive-ok széles választékban
                                
Canon BCI-6Bk fekete ezPrint (zacskós)
nyomtatókellék (patron)
fekete, 14 ml,



Canon BCI 6Bk fekete ezPrint zacskós nyomtatókellék patron
A termék bolti ára 500,- Ft, de webáruházas rendelés esetén:
Webes bruttó ár: 380,- Ft
Akciós bruttó ára:
190,- Ft
db

Gyakori kérdések és válaszok

Ha még nem használta webáruházunkat, és nehezen igazodik ki, akkor kérjük olvassa végig az ismertetőnket, amelyet ide kattintva érhet el!

Rendelés

Mi a teendő, ha elküldte a rendelését?
Ha a kosárba rakás után kattintott a "Megrendelés" gombra, majd kiválasztotta az átvételi módot is, akkor az adategyeztetés után egy összesítő oldal jön be, ahol küldje el a megrendelést. Ezután egy automatikus emailt fog kapni a rendelés rögzítéséről. Ha ez nem érkezne meg, akkor vagy hibás címet adott meg, vagy betelt a postafiókja, vagy túl erős a spam-szűrője. Ez esetben írjon emailt vagy hívjon minket ("Kapcsolat" menüpont)! A rendelés feldolgozásáról kollégánk küld egy további emailt, benne további információkkal a szállításról, illetve az átvétel idejéről, módjáról.

Milyen kedvezményeket adunk nagyobb rendelés esetén?
Minél többet rendel, annál több pontot adunk. Ezeket rendszerünk rögzíti és bármelyik rendelésekor be tudja váltani őket. Bruttó 25 000,- Ft feletti vásárlás esetén ingyenes szállítást is biztosítunk. A szállítási információkat itt olvashatja. Ha pedig viszonteladónk kíván lenni, akkor még kedvezőbb árakat adunk. Bővebben a "Viszonteladás" menüpont alatt írunk ennek feltételeiről.

Ha kiegészíteni szeretné a rendelését, mit tegyen?
Kérjük nézze meg a korábbi rendelések menüpont alatt (bejelentkezés után), hogy függő vagy lezárt státuszban van-e a rendelése. Ha függő, akkor adjon le egy új rendelést, majd a véglegesítéskor válassza azt, hogy ki szeretné egészíteni a függő rendelését. Ha már lezárt a rendelése, de nagyon fontos lenne, hogy módosítsuk, akkor telefonon érdeklődjön a lehetőségekről!

Tud-e a rendeléséből egy terméket törölni?
Ha még függő a rendelése (lásd korábbi rendelések), akkor kérjük hívja a 06-72/465-589-es telefonszámot. Webáruházon keresztüli tételtörlésre jelenleg nincs lehetőség.

Mit kell tudni az előre utalásról?
Ha az ingyenes szállítási értékhatár alatt rendel, akkor így kevesebb a szállítási díj. A csomagot csak a beérkezett utalás (1 munkanap) után küldjük. A rendelésnél választható ki, hogy így szeretne fizetni. Az automatikus rendelésrögzítéses email küldése után dolgozzuk fel a rendelést, és ekkor küldünk egy újabb emailt. Ebben lesznek az utaláshoz szükséges információk. Amint megérkezik az utalás, küldjük a csomagot.

Személyes átvétellel is rendelhetek?
Igen, de csak akkor biztosítjuk a kedvezményes árakat, ha webáruházunkon keresztül leadja a rendelését. Ezután visszaírunk emailben, ha minden megvan és jöhet érte. Kérjük, hogy a visszaigazolást minden esetben várja meg!

Megtekinthetők-e a korábbi rendelések?
Igen, bejelentkezés után megjelenik a "Korábbi rendeléseim" gomb, amire kattintva látható mind a függő, mind a lezárt (tehát már feladott) rendelés is. Sőt, itt akár újra is rendelhető az, amit korábban rendelt.

Lehet-e hitelre vásárolni?
Jelenleg üzletünk nem áll egyik hitelintézménnyel sem szerződésben. Javasoljuk, hogy kérdezze meg bankját a személyi kölcsönt illetően. Ha számítógépet szeretne vásárolni, akkor kérjük írja meg, hogy mennyi összeg áll rendelkezésére és mit szeretne vásárolni, igyekszünk kedvező megoldást találni.

Fizethetek-e bankkártyával az üzletben?
Az üzletünkben már elérhető a bankártyás fizetési mód. Az elfogadott bankkártya típusok: MasterCard, VISA, VISA Electron, Maestro. Szeretne interneten keresztül fizetni bankkártyával? Amennyiben kellő érdeklődést kapunk ezügyben, bevezetjük ezt a szolgáltatást is.

Szállítás

Mennyi a szállítási díj?
Erről és az ingyenes szállítás feltételeiről, átvételi módokról is bővebb információt talál a "Szállítási információk" menüpont alatt.

Mennyi idő alatt jutok hozzá a rendelésemhez?
Kiszállítással akár másnap átveheti! Személyesen még aznap is. Mindez függ a fizetési módtól és a termék(ek) elérhetőségétől. Ha a termék raktárról kapható, akkor a munkanapokon 14 óráig leadott rendelések esetén tudjuk vállalni az aznapi csomagfeladást (vagy személyes átvételt pécsváradi üzletünkben). Ez esetben a következő munkanapon kézbesíti a rendelést a futárszolgálat. Ha a termék külső raktárról érhető csak el, akkor a 11:00 óra előtt beérkező rendelések esetén a feladás áruszállítástól és rendelésfeldolgozástól függően elképzelhető, hogy még aznap átvehető lesz a boltunkban, vagy át tudjuk adni a futárszolgálatnak kézbesítésre, de 1-3 munkanap csúszás lehetséges. Ha rendelésre kapható a termék, akkor általában 2-5 munkanapos beszerzési idővel lehet számolni. (Kivételt képez ez alól, ahol a rendelésre ikon alatt "érdeklődjön emailben" felirat olvasható.) Emailben tájékoztatjuk arról, hogy mikorra várható a kézbesítés.

A megrendelésre kapható termékek árai változhatnak-e?
Amennyiben időközben csökken a termék ára, akkor természetesen mi is olcsóbban adjuk. Felfelé változás csak jelentős valutaárfolyam-emelkedés, vagy gyártói áremelés esetén képzelhető el. Ez esetben felvesszük Önnel a kapcsolatot emailben vagy telefonon, és egyeztetünk mielőtt megrendelnénk a terméket.

Mit tegyen, ha hibásnak gondolja a rendelt terméket?
Részletes információkat talál erről a Garancia menüpont alatt.

Számlázás

Kérhet-e másik névre számlát?
Rendelés előtt bármikor módosíthatók a számlázási adatok. Ha még nem adtuk át a futárnak a csomagot, akkor még tudjuk sztornózni és új névre kiállítani a számlát. Ha már elküldtük a csomagot, akkor az eredeti számlát kérjük visszaküldeni egy Belföldi postakész szabvány méretű ajánlott borítékkal együtt. Írja meg a visszaküldött iratokkal együtt, hogy milyen új névre állítsuk ki a számlát. Amennyiben nem kapunk postakész borítékot, úgy jogosultak vagyunk a postázási díjat levonni az aktuális pontszámából.

Kérhet-e két rendelést egy csomagban?
Igen, erre is van lehetőség. A rendelések leadása előtt a számlázási adatokat az "Adatmódosítás" gombra kattintva állítsa be. Mindkét rendelésnél írja be, hogy melyik a másik rendelés, amellyel együtt kéri, hogy küldjük. A második rendelésnél azt válassza, hogy új rendelésként akarja leadni. A szállítási díj (amennyiben az ingyenes szállítási érték alatt marad a két rendelés együttes összege) kétszer fog szerepelni a rendelés rögzítésekor, de csak egyszer kerül számlázásra. A megjegyzés mezőbe beírhatja azt is, hogy melyik rendelésnél számlázzuk ki a szállítási díjat.

Webáruház

Mit kell tudni a termékek fényképeiről?
A képek illusztrációk, amelyek a legtöbb esetben fedik a termék valós kinézetét, de lehetséges, hogy időközben a gyártó változtat a csomagoláson vagy a terméken. Igyekszünk minden tőlünk telhetőt megtenni azért, hogy a valós képe legyen látható a terméknek. Ugyanez érvényes a részletes leírásra is. Tehát "az ismertető leírás pontatlanságáért nem vállalunk felelősséget, a feltüntetett fényképek helyenként illusztrációk".

Mit jelent a termékek elérhetősége?
Minden termék nevétől jobbra található egy kép, ami mutatja annak elérhetőségét. Bővebb információt olvashat erről, ha a kép fölé viszi az egeret.(Az elérhetőségek frissítése óránként történik, ezért utolsó darabos tételek esetén előfordulhat eltérés a valósághoz képest.)

Mit jelent, ha egy chipes patron utángyártott változata nem tartalmaz chipet?
Ekkor az eredeti termékről kell leszedni és átrakni a chip-et az utángyártott típusra. Kérjük, csak akkor rendeljen ilyen terméket, ha az átrakással kapcsolatosan van gyakorlata vagy van olyan ismerőse, aki tud segíteni. Ehhez az útmutató megtalálható a termék dobozában.

  AKCIÓS TERMÉKEK! | Szállítási információk | Garancia | Viszonteladás | Gyakori kérdések | Kapcsolat, ÁSZF és Adatvédelmi Nyilatkozat

Szabó Endre e. v. - 7720 Pécsvárad, Kossuth L. u. 8. - Tel/fax: 72/465-589; 20/925-4427 - Nyitva: H - Cs: 18-19h, P: 17-19h, Szo: 9-12h
Copyright (c) - Minden jog fenntartva!